24 Şubat 2012 Cuma

Opera'nın Büyük Adımları


Tarayıcıların popülerlerinden olan Opera, iki büyük adım daha attı.

Özellikle mobil platformlarda kullanılan sürümleriyle tanınmış olan Opera,Ocak 2010'da 'AdMarvel' isminde bir şirket almıştı.Ancak Opera'nın AdMarvel'i alması Opera mini'nin mimarına yeterli gelmemiş.Hatta iki mobil reklam ajansını da bünyesine kattı.


opera iconSan Francisco tabanlı Mobile Theory isimli şirket, Chiago, Los Angeles, Seattle, San Francisco ve New York'taki ofislerinden Amerikan mobil reklam pazarına oldukça hakim bir ajans. Londra merkezli 4th Screen Advertising ise Avrupa mobil reklam pazarına hitap ediyor.

Aralık 2011'de Opera Software, 160 milyonun üzerinde aylık aktif kullanıcıya hizmet verdi, 100 milyardan fazla sayfa görüntüleme sayısına ulaştı ve son olarak 16 Petabyte'lık mobile data trafiğine aracılık etti.



Teknoloom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder